donderdag 10 december 2015

Mapje

Een leuk ideetje van YouTube. Ik zag het bij Patty Bennett, maar zij had het ook maar van een ander ...

Een mapje van 12 x 12 inch papier, dubbelzijdig.
Dat had ik niet, dus de achterkant van een vel papier met kerstprint gesponsd met Garden Green (SU) en een mask.
 er zitten 4  Notecards in ( 3,5x5 inch) en er zouden 4 enveloppen in moeten passen.
De kaarten lijken wat "bont", dat komt ook door het drukke kerstpapier van de binnenzijde van het mapje.



De officiële envelopjes heb ik niet, dus zelf gevouwen met de EPB
En tja; die pasten er dus niet in.....
Oplossing; de enveloppen achter het mapje en een Bellyband maken.
Nog mooier zo.
Vind ik...

3 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk zo'n mapje met kaarten Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat heb je dit weer mooi gedaan Wilma, en dat sterretje, ik heb ze ook nog liggen maar er dit jaar niets mee gedaan, dat heb je ervan als je zoiets ver voor de Kerst koopt. Eigenlijk jammer want het staat hier erg leuk op.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen