zaterdag 16 april 2016

On Stage Stampin' Up

Zaterdag 16 april.

 

Eindelijk is het zover; vandaag met de trein van 7.05 uur!!! naar het Stampin' Up Event in Amsterdam! Gelukkig reis ik gezellig samen met iemand.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik bij zo'n Event ben dus ik ben benieuwd wat de dag ons brengen gaat. 

En natuurlijk gaat daar ( in de Beurs van Berlage) geswapt worden! Mijn swaps zijn een ontwerp van Jana.
Ik vond ze zo leuk, dat ik er een hele rits van gemaakt heb .
De beschrijving hoe je dit na kunt maken vind je
hier


.



Ik heb er  36, want zoveel reepjes zaten er in de 2 dozen MERCI die ik kocht.
Nu maar hopen dat de andere demo's dol op chocola zijn en met mij willen ruilen.
Leuk om te maken en met de ponsen van SU ook nog behapbaar qua tijd .

Materialen;

De piepkleine hartjes zijn gestanst met de uilenpons. En kregen een dikke laag Dazzling Details .
 De zwarte Glimmer-paper sterretjes ponste ik uit  met de star-punch uit de Itty-Bitty punch Accents Punch serie.
Het DSP komt uit de Going Places Paperstack
De ronde tekststempels zijn van de Going Global stampset en de tekst op het washi label is van een SAB stempelset; Honeycomb Happiness.



cardstock ; Mossy Meadow, Very  Vanilla, Delightful Dijon en Lost Lagoon

4 opmerkingen:

  1. Ziet er super leuk uit, Wilma.
    Fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zat er weer zo'n rare fout in het vorige bericht. Overnieuw:
    En nu maar hopen dat je veel hebt geswapt laat je het resultaat nog zien? En een verslag hoe de dag was? Ik denk: vast heel gezellig.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marja , het was SU-per gezellig, en de swaps kom je maar een keer bekijken, ik heb een doos vol!

      Verwijderen