zaterdag 2 april 2016

Teamdag vandaag

Voor mijn eerste Stampin' Up teamdag heb ik Swaps gemaakt.
Ik vond online een leuk idee en heb dat met DSP uit de Spring/Summer catalogus van Stampin' Up  uitgewerkt. ( Birthday Blooms)
Het idee komt van een filmpje van Tanja
Er in zit  een handig item voor iedere hobbyist , namelijk een papieren meetlint met aan de ene kant inches en aan de andere kant centimeters er op gedrukt!
Ik was even een uurtje bezig om ze allemaal opgerold en vastgezet te krijgen maar dan heb je ook wat.


Ook geinig, deze koffiemokjes kaart; met de leuke cups&kettle framelits.
 Plus het naamkaartje voor op de dinertafel.  Grappig; dat bestekje (zilver cardstock) in een servetje van DSP
( van Elizabeth  )


En vooruit; nog maar 1;

deze van Stamping Smiles, met de SAB set "what I love", 2 step stamping.

Ik ben zelf niet zo begenadigd met bedenk-talent dus leve YouTube en Pinterest...



Er werd ook nog gevraagd om  een project mee te  nemen  waar je zelf heel blij van wordt, voor mij is dat van deze doos met kaarten.
Alles zelfgemaakt , laatst nog met 5 knutselvriendinnen een dag bij elkaar gezeten , waarbij we o.a. deze doos namaakten. ( ook in november al een keer zoiets weggegeven...)
Ook hiervoor vond ik de ideetjes op Pinterest en YouTube




Ik ben heel benieuwd hoe de dag gaat verlopen en of ik met leuke ideeën en inspiratie thuis kom...Vast wel!


Gebruikte materialen voor de kleine doosjes;

Perfectly Artistic DSP uit de Sale-a Bration 2016  , Inktkleur; Mint Macaron en Crushed Curry
Birthday Bouquet DSP uit de Season catalogue Spring/Summer 2016
White Glimmer Paper voor de sterretjes en de vlinders



Voor de kaartendoos ; 
Erg mooi om de Pansy punch en de Flowershop stempels te gebruiken.
Inkt en Cardstock; Early Espresso, Pear Pizzazz, Blushing Bride & Pink Pirouette.

Nu nog gauw de 2 kruidkoeken pakken om mee te nemen.....
 

3 opmerkingen:

  1. Super gave projectjes heb je voorbereid, Wilma. Ziet er allemaal erg mooi en verzorgd uit.
    Heel veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal leuk uit Wilma!
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen