woensdag 25 mei 2016

Yoga

Omdat morgen mijn laatste yoga les van het seizoen is, en ik de lerares wil bedanken voor de fijne manier waarop de lessen altijd verlopen, heb ik een prachtig ( mag ik dat zeggen? ..) doosje met diverse kaarten gemaakt.
Het idee zag ik bij  caroline, 

Nog even de hoekjes afronden zie ik net..
 Het doosje wordt dichtgestrikt met lint.
Ik gebruikte de kleuren Sahara Sand, Mossy Meadow en Very Vanilla ( alle Stampin'Up! ) Allemaal rustige kleuren, maar dat past wel bij wat Yoga mij brengt... Vandaar ook de keuze van de stempels.
 Binnenin 3 vakken, eentje voor kleine tags/cadeaulabels, eentje voor 2 mini-kaartjes met enveloppen ( maakte ik zelf met de EPB) , en een achtervak.

In het achtervak 2 standaard kaarten met envelop. Die standaard kaarten, daar  ging bij mij weer een flintertje af natuurlijk , vanwege een BOO-BOO. Het zal ook eens niet, maar er is niets meer van te zien zo , hahahaha
 De twee grote kaarten maakte ik met de Kinda Eclectic set, wat is die toch mooi.
 Echte YOGA- teksten ......
Ik vind het haast te mooi om weg te geven, hebben jullie dat nu ook wel eens????

8 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad prachtig Wilma, wat zal ze daar blij mee zijn en ik ken het gevoel van bijna niet weg te willen geven of op te sturen. Ha,ha.
    Je vroeg of de achtergrond van mijn bruiloftskaart had gestempeld, nee dus ik heb vorig jaar een paar keer meegedaan met You can create it, georganiseerd door 2 van jouw SU collega's. Ik kreeg het alle benodigdheden opgestuurd in een envelop. Het was heel leuk, jammer genoeg doen ze het niet meer.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi bedankje heb je zo gemaakt, Wilma. Zeker weten dat ze daar erg blij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er ind prachtig uit. Je hebt dan ook een prachtig stempelset gebruikt in mooie rustige kleuren, ik denk dat ik binnenkort weer even bij jou kom stempelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma,
    was für ein tolles Geschenk an Deine Yogalehrerin...
    Ich sage es mal mit Euren Worten 'Wat leuk'!!!
    Superschön gestaltet!
    Ganz liebe Grüße aus Deutschland schickt Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Wilma,
    Wow! Da's inderdaad een super geslaagd cadeau waar je trots op mag zijn!
    Ben benieuwd hoe je het doosje hebt gemaakt!
    Groetjes, Loontje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Wilma,
    Wow! Da's inderdaad een super geslaagd cadeau waar je trots op mag zijn!
    Ben benieuwd hoe je het doosje hebt gemaakt!
    Groetjes, Loontje

    BeantwoordenVerwijderen